عنوان مطلب

متن آزمایشی

مشاهده مطلب
فناوری
طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
ITresan-1395 (5)
این امر که سامسونگ سرانجام درگاه میکرو اس‌دی را به دستگاه‌های خود بازگردانده است را می‌توان بسیار مفید دانست. با این حال نسخه دو سیم کارته گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge، عملا تغییری نداشته‌اند زیرا از درگاه هیبریدی استفاده می‌کنند. این امر به این معنی است که کاربر دستگاه یا می‌تواند دو سیم‌کارت را مورد استفاده قرار بدهد و یا اینکه یک سیم‌کارت و یک کارت حافظه میکرو اس‌دی و امکان استفاده از هر سه مورد به‌صورت همزمان وجود ندارد.

با این حال یک ضرب‌المثل قدیمی وجود دارد که می‌گوید “هرگز نگو هرگز” و این ضرب‌المثل درباره شرایط این دستگاه نیز صادق است. کاربران این مدل‌ها می‌توانند با داشتن یک قیچی، یک فندکی و نداشتن ترس از دست دادن وسایل خود به سراغ یک هک خانگی برای این دستگاه بروند. درست است که کارت حافظه و سیم‌کارت‌های میکرو و نانو به‌صورت همزمان در این درگاه هیبریدی جای نمی‌شوند ولی شما با این تکنیک می‌توانید آن‌ها را در این درگاه جای بدهید.
ITresan-1395 (5)-2
به‌صورت کلی باید گفت که شما باید دور بخش فلزی سیم‌کارت نانوی خود را بریده و آن را با چسب به کارت میکرو اس‌دی بچسبانید. درصورتی‌که با دقت کافی و مشابه با عکس این کار را انجام بدهید آنگاه به‌صورت همزمان از دو سیم‌کارت و یک کارت حافظه بر روی دستگاه خود بهره خواهید برد. البته ممکن است که این کار به نابودی کارت حافظه و سیم‌کارت شما نیز منتهی شود بنابراین با احتیاط اقدام کنید.
  • ۹۵/۰۱/۰۵
  • مهدی جلیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی