عنوان مطلب

متن آزمایشی

مشاهده مطلب
فناوری
طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
galaxy-s7-galaxy-s7-edge-official-6

با توجه به گزارشی که از سوی رسانه کره‌ای منتشر شده است، سامسونگ در نظر دارد تا 17.2 میلیون از پرچم‌دارهای جدید خود یعنی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را تا ماه آوریل تولید کنند. این میزان تولید در ماه‌های فوریه، مارس و آوریل، بیشتر از سال گذشته با 15.2 میلیون است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

گفته شده است که سامسونگ، 9.9 میلیون گلکسی اس 7 و 7.3 میلیون گلکسی اس 7 اج را در سه ماه تولید خواهد کرد که یک نسبت 6:4 محسوب می‌شود. سال گذشته، میزان فروش گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج، دارای نسبت 4:1 بود. به همین دلیل، انتظار می‌رود سامسونگ، به دلیل محبوبیتی که گلکسی اس 6 اج داشت،‌ شاهد تقاضای بالاتری برای گلکسی اس 7 اج باشد. سامسونگ امیدوار است که گوشی‌های جدید این شرکت،‌ عملکرد بهتری نسبت به مدل‌های قبلی داشته باشند.

رئیس بخش موبایل سامسونگ، آقای DJ Koh گفت:

با این‌که من نمی‌توانم مقدار عددی دقیقی را به شما ارائه دهم، اما به نظر می‌رسد که گلکسی اس 7، نتایج بهتری نسبت به گلکسی اس 6 خواهد داشت. همه‌ی مشتریان و شرکای ما،‌ انتظارات زیادی از گلکسی اس 7 دارند.

منبع(ترنجی)

  • ۹۴/۱۲/۰۸
  • مهدی جلیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی