عنوان مطلب

متن آزمایشی

مشاهده مطلب
فناوری
طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
اپل نام آیفون 4 انیچی جدید خود را iPhone SE گذاشته است. در حالی که پیش از رونمایی رسمی از این دستگاه حدس و گمان‌های زیادی در مورد این موضوع زده می‌شد اما اکنون رئیس بازاریابی اپل معنی این پسوند را فاش کرده است.
پیش از رونمایی رسمی از این محصول، حدس و گمان‌های زیادی در مورد نام آن زده می‌شد. ابتدا به دلیل شباهت زیاد به آیفون 5 آن را iPhone 5se می‌خواندند، اما هرچه بیشتر به کنفرانس نزدیک‌تر شدیم، مشخص شد که عدد 5 از نام این گوشی حذف شده و تنها پسوند SE به نام iPhone اضافه خواهد شد.
اما SE به چه معنی است؟ خیلی‌ها گزینه‌هایی مثل Secend Edition، Super Encryptet یا Smaller Experience را مطرح کردند و حتی اندرویدی‌ها به طنز آن را مخفف Still Expensive نامیدند.
فیل شیلر، رئیس بازاریابی اپل کمی بعد از اتمام کنفرانس دیشب، تایید کرد که پسوند SE مخفف عبارت Special Edition است تا به تمام شایعات پایان داده باشد.
نظر شما چیست، آیا فکر می‌کنید که SE یا Spicial Edition به راستی لقب خوبی برای آیفون 4 اینچی جدید اپل است یا این گوشی آنطور که ادعا می‌کند خاص نیست؟
منبع gsm
  • ۹۵/۰۱/۰۵
  • مهدی جلیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی