عنوان مطلب

متن آزمایشی

مشاهده مطلب
فناوری
طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اگر اطلاعاتی که به تازگی در بنچ‌مارک‌ها افشا شد واقعی باشد، سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی دو نسخه جدید از گلکسی S٧ با چیپست‌های ساخت مدیاتک است.

همان‌طور که می‌دانیم، گلکسی S٧ در دو نسخه عرضه شده است، نسخه‌ای با اسنپ دراگون ٨٢٠ که برای ایالات متحده و احتمالا چین ساخته شده و نسخه‌ای دیگر با اگزینوس ٨٨٩٠ که در سایر کشورها عرضه می‌شود. اما به نظر می‌رسد دو نسخه دیگر از گلکسی S٧ هم در راه است.
گوشی‌ هوشمندی با نام SM-G٩٣٠W٨ در پایگاه داده Geekbench دیده شده که از سه چیپست مختلف را استفاده می‌کند. پیش از اشاره بیشتر به نوع و مشخصات چیپست باید بگویم که SM-٩٣٠ کدی است که برای گلکسی S٧ استفاده می‌شود و با توجه به پیشینه خانواده گلکسی، سامسونگ حرف W را برای نسخه کانادایی پرچم‌دارانش استفاده می‌کند.
علاوه بر نسخه اگزینوس که در حال حاضر در کانادا موجود است، SM-G٩٣٠W٨ از دو چیپ مدیاتک Helio X٢٠ و Helio X٢٥ بهره می‌برد، چیپست‌هایی که به ده هسته پردازشی مجهز هستند. در واقع Helio X٢٠ و Helio X٢٥ یکسان هستند و تنها فرکانس X٢٥ بیشتر است.
sdfg.jpg
نباید از این نکته غافل شویم که این چیپست‌ها هنوز راه زیادی تا تجاری شدن و استفاده انبوه دارند و همان طور که مدیاتک در هنگام معرفی چیپ‌های جدیدش اعلام کرده بود، تلفن‌های مجهز به این پردازنده‌ها در ماه آوریل وارد بازار خواهند شد.

با توجه به نتایج Geekbench، به نظر می‌رسد Helio X٢٠ کمی ضعیف‌تر از اگزینوس ٨٨٩٠ است، البته باید این نکته را هم در نظر گرفت که نسخه X٢٠ به ٣ گیگابایت رم و نسخه اگزینوس به ٤ گیگابایت رم مجهز هستند. اما در طرف دیگر Helio X٢٥ قرار دارد که قدرتی برابر با اگزینوس ٨٨٩٠ دارد. متاسفانه اطالاعات زیادی از عملکرد چیپ‌های مدیاتک در گلکسی S٧ در دست نیست و تا زمان عرضه و منتشر شدن بررسی این نسخه‌ها باید منتظر بمانیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی