عنوان مطلب

متن آزمایشی

مشاهده مطلب
فناوری
طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
 تاکنون کمپانی تایوانی HTC تنها دو پرچم‌دار آخر خود یعنی HTC One M8 و HTC One M9 را به اندروید 6.0 بروزرسانی کرده است؛ اما کاربران زیاد دیگری هنوز منتظر هستند تا طعم یک نسخه دیگر از این پلتفرم محبوب را بچشند. با اینکه اندروید 7.0 در راه است، اما خوشبختانه این کمپانی کاربرانش را فراموش نکرده و برخی از محصولاتش را در لیست بروزرسانی خود قرار داده است.
گزارش‌ها حاکی از آن است که HTC سه اسمارت فون جدید را در لیست بروزرسانی مارشمالو قرار داده است. این محصولات شامل HTC Desire Eye ،HTC One E8 و HTC One E8 Eye می‌شوند.

متأسفانه این بروزرسانی فعلا برای منطقه اروپا و کشور چین عرضه شده است، اما به نظر می‌رسد که این کمپانی به زودی برای تمامی نسخه‌های عرضه شده این سه اسمارت فون در دنیا، بروز رسانی جدیدش را منتشر خواهد ساخت.

در ایالات متحده، کاربرانی که اسمارت فون خود را از اپراتورهای معتبر تهیه کرده‌اند، شانس بیشتری برای دریافت این بروزرسانی خواهند داشت.
  • ۹۴/۱۲/۲۶
  • مهدی جلیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی